Deze winkel vereist dat javascript is ingeschakeld om sommige functies correct te laten werken

Veelgestelde vragen

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je een e-mail met een track & trace-code.
Met deze code kun je jouw bestelling volgen via de verzendlink in de mail.
Heb je geen e-mail ontvangen? Controleer dan je spamfolder of neem contact op via info@fietview.nl.


Ik heb de korting van de nieuwsbrief niet ontvangen.

Na inschrijving voor de nieuwsbrief ontvang je binnen enkele minuten een e-mail met jouw persoonlijke kortingscode.
Zie je geen e-mail? Controleer dan je ongewenste e-mail of spamfolder.
Heb je de mail nog steeds niet ontvangen, stuur ons dan een bericht via info@fietview.nl – dan helpen we je graag verder.


Hoe weet ik welke ringmaat ik moet bestellen?

Bij elk product vind je een maattabel of beschrijving van de pasvorm.
Twijfel je over je maat? Meet de binnendiameter van een ring die goed past en vergelijk deze met onze maattabel. Veel van onze ringen zijn verstelbaar of one size, zodat ze altijd mooi passen.


Hoe weet ik wanneer een product weer op voorraad komt?

Wanneer een product is uitverkocht, kun je op de productpagina je e-mailadres achterlaten om een melding te ontvangen zodra het artikel weer beschikbaar is.
We proberen populaire items zo snel mogelijk aan te vullen, maar bij sommige producten geldt: op = op.


Is het mogelijk mijn bestelling te wijzigen of te annuleren?

Bestellingen kunnen niet meer gewijzigd of geannuleerd worden.